Reklamacje

Przed otwarciem swojej przesyłki sprawdź, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli nasze opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy abyś odmówił jej przyjęcia, a następnie skontaktował się z nami pod numerem telefonu: 797 290 943.

Zawsze masz możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera nawet po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki - w przypadku kiedy stwierdzisz niezgodność, sporządzony zostanie protokół rozbieżności, który pomoże nam w późniejszym rozpatrzeniu reklamacji.

W przypadku kiedy zakupiony przez Ciebie produkt okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy abyś postępował zgodnie z poniższymi krokami reklamacyjnymi:

Jesteśmy do Twojej dyspozycji i przypadku jakiejkolwiek wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod naszym adresem e-mail: biuro@noend.pl lub telefonicznie: 797 290 943. Pomożemy i udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i w prosty sposób przejść przez kroki reklamacyjne.

Zwrot produktów

Nawiązując do obowiązujących przepisów, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia przez nas zamówionego towaru, masz prawo zwrócenia go nam bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Mamy tu na myśli wyłącznie sprzedaż konsumencką, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która kupuje u nas w celach niezwiązanych z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Możesz dokonać zwrotu naszego produktu lecz nie może nosić on śladów używania – załączyć musisz wszystkie elementy towaru które do Ciebie wysłaliśmy. Paczka którą do Ciebie wysłaliśmy musi być fabrycznie zapakowana, a produkt musi wrócić do nas w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku braku oryginalnych elementów przesyłki nie będziemy mogli przyjąć zwracanego produktu.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
W przypadku kiedy będziemy musieli odrzucić Twoją reklamację (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany przez Ciebie adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W takiej sytuacji ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy Twój produkt i pokryjemy koszt przesyłki.